Veřejná zakázka: Nákup tonerů, cartridgí a příslušenství k tiskárnám

Informace o veřejné zakázce

předchozí profil zadavatele Zadávací řízení bylo zahájeno na jiném Profilu:
Předchozí systémové číslo VZ: P13V00000034
Id předchozího profilu ve VVZ: 60057232

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 470
Systémové číslo: P15V00000269
Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Počátek běhu lhůt: 29.11.2013

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup tonerů, cartridgí a příslušenství k tiskárnám
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky pro Státní úřad inspekce práce (dále jen SÚIP) a projekt „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“, reg.č. CZ.1.04/2.2.00/11.00013 spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky (dále jen projekt), na základě uzavření „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem“je dodávka originálních i alternativních tonerů a cartridgí a příslušenství k tiskárnám. Součástí jednotlivých dodávek bude i odvoz použitých tonerů a cartridgí, popř. vyměněných příslušenství k tiskárnám (dále jen zboží) z jednotlivých středisek zadavatele (dále jen „místo určení“).
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a dalších 29 pracovišť zadavatele či projektu, které jsou specifikovány v příloze č. 5 Zadávací dokumentace

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 220 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Státní úřad inspekce práce
  • IČO: 75046962
  • Poštovní adresa:
    Kolářská 451/13
    746 01 Opava

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace

Kontakt

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky