DBID: 470
Systémové číslo: P15V00000269 Dle zákona: č. 137/2006 Sb.
Počátek běhu lhůt:
29.11.2013
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Nákup tonerů, cartridgí a příslušenství k tiskárnám
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky pro Státní úřad inspekce práce (dále jen SÚIP) a projekt „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“, reg.č. CZ.1.04/2.2.00/11.00013 spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky (dále jen projekt), na základě uzavření „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem“je dodávka originálních i alternativních tonerů a cartridgí a příslušenství k tiskárnám. Součástí jednotlivých dodávek bude i odvoz použitých tonerů a cartridgí, popř. vyměněných příslušenství k tiskárnám (dále jen zboží) z jednotlivých středisek zadavatele (dále jen „místo určení“).
Místo plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a dalších 29 pracovišť zadavatele či projektu, které jsou specifikovány v příloze č. 5 Zadávací dokumentace
Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota
Druh řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Předpokládaná hodnota:
3 220 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Státní úřad inspekce práce
IČO: 75046962
Poštovní adresa: Kolářská 451/13
746 01 Opava
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
viz dokumentace